خرید اقساطی کالا با طرح نسیبا

  • در طرح نسیبا به شما این امکان داده می شود که کالای مورد نیاز خود را امروز بخرید و تا ماه بعد پرداخت کنید و چنانچه پرداخت به موقع صورت گیرد از کارمزد معاف می شوید. بطورکلی در نسیبا تلاش بر این شده است که با ایجاد شبکه‌‌ی خرید اعتباری،  بین پذیرندگان و مصرف کنندگان، بتوان پرداخت‌های اعتباری را مدیریت کرد.

    در اینجا منظور از پذیرندگان صنوف که قابلیت فروش اعتباری دارند در یک سمت بازار و منظور از مصرف کنندگان، جامعه هدفی است که نیاز به خرید اقساطی دارند، در سمت دیگر بازار، می­باشد. با توجه به تورم سنگین موجود در بازار و کاهش قدرت خرید مردم و استقبال مردم به خرید اقساطی، این طرح می تواند به عنوان زیرساختی مطمئن برای پذیرندگان فروش اقساطی مورد استفاده قرار گیرد.

     

    ویژگی‌های کلیدی نسیبا شامل:

    شبکه خرید اقساطی: طرح نسیبا در واقع به عنوان پلی بین پذیرندگان (فروشندگان) و مصرف‌کنندگان عمل می‌کند. در این طرح نسیبا ضمانت بازپرداخت اقساط را فراهم می‌کند. به همیت دلیل پذیرندگان می‌توانند با اطمینان فروش خود را انجام دهند.

    مدیریت پرداخت‌های اعتباری: نسیبا پرداخت‌های اعتباری را مدیریت می‌کند تا هم مصرف‌کنندگان و هم فروشندگان از مزایای این نوع خرید بهره‌مند شوند. و با خیالی آسوده از این طرح استفاده کنند.

    پشتیبانی از فروش اقساطی: با توجه به شرایط اقتصادی و تورم، نسیبا به فروشندگان کمک می‌کند تا با ارائه گزینه‌های خرید اقساطی، فروش خود را افزایش دهند و مشتریان نیز می‌توانند به راحتی و با اطمینان خاطر خرید کنند.

    توسعه توسط شرکت راهبرد ایده‌آل امین : این سامانه توسط شرکت راهبرد ایده‌آل امین ایجاد و مدیریت می‌شود، که به‌طور تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند.

     

    شرایط خرید اقساطی با طرح نسیبا:

    خرید سرِماه :  این سرویس به خریداران اجازه می‌دهد تا بدون پرداخت مبلغ کامل در زمان خرید، کالا یا خدمات را دریافت کنند و سپس در موعد معین هزینه‌ها را تسویه کنند.

    خرید اقساطی : به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که مبلغ خرید خود را در اقساط ماهانه یا زمان‌های مشخص پرداخت کنند.

    دفتر نسیه الکترونیک : این بخش به صورت دیجیتال مدیریت نسیه و حساب‌های اقساطی را تسهیل می‌کند، به طوری که خریداران و فروشندگان می‌توانند به راحتی تراکنش‌ها و پرداخت‌های خود را پیگیری کنند.

    نحوه انجام خرید اقساطی با طرح نسیبا:

    1-ابتدا به ثبت نام در نسیبا، انجام اعتبارسنجی و دریافت حد اعتباری مورد نیاز پرداخته می شود.

    2-در ادامه جستجو در فروشگاه های طرف قرارداد و انتخاب کالا یا خدمات مورد نظر صورت می گیرد.

    3-بعد توافق با فروشنده برسر مبلغ، مقدار پیش پرداخت و تعداد اقساط انجام می گیرد.

    4-و در آخر ثبت نهایی خرید از طریق مراجعه حضوری، سایت فروشگاه، پنل نسیبا و کددستوری *# انجام می شود.

     

    شما می‌توانید از صفحه اصلی طرح ها دیدن فرماید.

     

    نسیبا با هدف ارتقاء تجربه خرید و افزایش دسترسی به کالاها و خدمات به صورت اقساطی، در تلاش است تا نیازهای روزافزون بازار را برآورده سازد و در عین حال به فروشندگان اطمینان خاطر در فروش اعتباری ارائه دهد. کالا ال سی ازجمله فروشگاهایی است که با طرح فروش نسیبا  همکاری کرده است و مشتریان عزیز می توانند با کمک این طرح در کالا ال سی خرید کنند. به طور کلی، نسیبا شبکه‌ای از خدمات اقساطی است که به مصرف‌کنندگان و فروشندگان، چه به صورت آنلاین و چه حضوری، این امکان را می‌دهد که خریدهایی به صورت اقساطی انجام دهند و پرداخت‌ها را به زمان‌های آینده موکول کنند.

    خرید بصورت اقساطی موجب راحتی و رضایت مشتری می­شود. و همچنین در طرح نسیبا با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش روز به روز تورم  نسیبا به فروشندگان کمک می‌کند تا با ارائه خرید اقساطی، بتوانند فروش خود را در بازار افزایش دهند. از این طرح در کالا ال سی که 5 سال سابقه در زمینه فروش لوازم خانگی به صورت اقساطی دارد، می توانید استفاده کنید. رضایت و اعتماد مشتری هدف کالا ال­سی است.

    برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با ما تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *