کالا کارت چیست + مدارک لازم برای دریافت کالا کارت

کالا کارت چیست + مدارک لازم برای دریافت کالا کارت
  • با افزایش قیمت کالاها خصوصا لوازم خانگی، قدرت خرید مردم در تامین کالاهای اساسی کاهش پیدا کرده است. ازهمین رو، فروشندگان سعی دارند کالا های خود را با شرایط ویژه به کاربران عرضه کنند. که این شرایط شامل ایجاد اقساط کوتاه و بلند مدت، دریافت وام خرید کالا و… می باشد. یکی از شرایط ویژه ای که بانک مهر ایران و بانک شهر برای مشتریان خود ایجاد کرده است، استفاده از کالاکارت برای خرید انواع کالا به صورت اقساطی می باشد. از طریق کالاکارت بانک مهر و بانک شهر مشتریان می­توانند بدون سپرده­گذاری، برای خرید لوازم خانگی استفاده نمایند. برای خرید کالای اقساطی با کالاکارت ابتدا شما باید به افتتاح حساب در بانک مهر ایران و بانک شهر بپردازید، و برای خرید کالا از فروشگاه های طرف قرارداد این بانک­ها وام دریافت می کنید و مبلغ خرید برای شما قسط بندی می شود و پس از خرید اقساط خود را به بانک مورد نظر پرداخت می کنید.

     

    مدارک کلی لازم جهت دریافت کالا کارت

    مدارک دریافت وام کالا در هر بانک متفاوت است. اما مدارک لازم که حتما باید همراه داشته باشید در زیر بیان شده است:

    1) اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی

    2) اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی ضامن یا ضامن‌ها

    3) اصل و کپی فیش حقوقی و گواهی کسر از حقوق ضامن یا ضامن‌ها

    4) گواهی اشتغال به کار متقاضی به همراه فیش حقوقی با مهر و سربرگ شرکت

    5) آدرس دقیق محل سکوت متقاضی و کد پستی معتبر

    6) احراز هویت محل سکونت و ارائه‌ی اصل و کپی اجاره‌نامه یا سند ملکی همچنین یکی از قبوض چندگانه

    7) پرینت گردش حساب کلیه حساب‌های بانکی در سه ماه آخر ­

    8) دسته چک صیادی ضامن در صورت اعلام به نیاز بانک وام دهنده

     

    کالاکارت بانک مهر ایران

    کالا کارت بانک مهر برای مردم و فروشندگان کالای ایرانی امکان­پذیر بوده که می­توانند از مزایای آن استفاده کنند. کالا کارت بانک مهر ایران، طرح خرید اقساطی کالا را به منظور حمایت از اشتغال­زایی، رونق تولید و بالارفتن قدرت خرید مردم راه اندازی کرده است. مراحل ثبت‌نام متقاضیان کالا کارت بانک مهر از طریق سایت رسمی این بانک انجام می‌شود. متقاضیان واجد شرایط وام کالا که تمایل به دریافت تسهیلات خرید کالای اقساطی دارند، می‌توانند برای دریافت کالا کارت بانک مهر با ورود به سایت بانک مهر ایران شروع به ثبت‌نام کنند. شرایط عمومی دریافت وام خرید اقساطی کالا به این شکل است که اشخاص حقوقی با سن 18 سال به بالا می­توانند از کالا کارت بانک مهر استفاده کنند. و فرد متقاضی دریافت کالا کارت، نباید هیچ‌گونه سابقه‌ی چک برگشتی یا اقساط معوقه در سیستم بانکی کشور را داشته باشد. این کالا کارت فقط برای خرید تولیدات داخلی است. وام‌گیرنده فقط می‌تواند از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این موسسه خرید کند. ارائه پیش فاکتور از فروشگاه طرف قرارداد با بانک مهر، برای دریافت وام خرید کالا، موردنظر الزامی‌ست. همچنین بازپرداخت اقساط هر سال، حداکثر تا سه سال به مدت ۴۸ ماه با سود ۱۵ درصدی لحاظ خواهد شد.

     

    شرایط دریافت کالا کارت بانک مهر

    متقاضیان جهت دریافت کالا کارت، ابتدا باید حساب بازکنند و به ثبت درخواست اولیه وام از طریق سامانه بانک یا برنامه همراه بانک مهر ایران اقدام کنند. و در صورت نیاز به ضامن باید برای تکمیل مراحل درخواست وام به نزدیکترین شعب بانک مهر مراجعه کرده و پرونده تشکیل دهند. درنتیجه پس از دریافت کالا کارت بانک مهر ایران، می‌توانند به فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کرده و از خدمات استفاده کنند و همچنین کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنند. بازپرداخت اقساط وام کالا،  یک ماه پس از دریافت وام شروع خواهد شد. این طرح در بانک مهر ایران، باعث ایجاد شرایطی است که متقاضیان به‌راحتی و بدون نیاز به ضامن، توانایی خرید کالاهای ایرانی را داشته باشند و این طرح از این طریق، به افزایش قدرت خرید مردم و حمایت از تولید داخلی کمک می­کند.

     

    کالاکارت بانک شهر

    کالا کارت بانک شهر راهکار بسیار عالی برای تامین بودجه مشتریان است. با افزایش قیمت کالاها و لوازم خانگی، بانک شهر برای حمایت افراد جهت خریدکالا، پس از استعلام بانکی از بانک مرکزی با کدملی، درصورت داشتن رتبه اعتباری مناسب وام­هایی با مبالغ زیاد ارائه می­دهد. تاافراد با بهره بردن از مبالغ دریافتی به خرید انواع کالا و لوازم خانگی مورد نیاز خود بپردازند. شرایط عمومی دریافت وام خرید اقساطی کالا در بانک شهر به اینصورت است که، کلیه‌ی اشخاص حقیقی دارای ۱۸ سال تمام، می‌توانند برای دریافت وام خرید کالا اقدام نمایند. فرد متقاضی دریافت وام خرید کالا، نبایست هیچ‌گونه سابقه‌ی چک برگشتی یا اقساط معوقه در سیستم بانکی کشور را داشته باشد. برای دریافت وام خرید کالا، ارائه‌ی پیش‌فاکتور از فروشگاه طرف قرارداد با بانک موردنظر الزامی‌است. بازپرداخت اقساط هر سال، حداکثر تا سه سال به مدت ۴۸ ماه با سود ۱۵ درصدی لحاظ خواهد شد. وام خرید کالا تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که قصد خرید از محصولات و تولیدات داخلی را داشته باشند. همچنین برای دریافت این وام باید نزد بانک شهر حساب سپرده بلندمدت باز کنید. در حساب سپرده بلندمدت 20 درصد سود تعلق می‌گیرد. و مسدودی سپرده شما به مدت 80 ماه است.

    همچنین شما می توانید برای خرید اقساطی کالا دیگر طرح های اقساطی موجود را  مشاهده کنید.

    شرایط دریافت کالا کارت بانک شهر

    قدم اول متقاضیان جهت دریافت کالا کارت، پس از افتتاح حساب، اقدام برای تعیین اعتبارسنجی است. در این راستا پس از استعلام از بانک مرکزی با کد ملی و در صورت داشتن شرایط لازم، امکان دریافت وام تا سقف مبلغ کالا کارت بدون نیاز به ضامن و تنها با ارائه یک فقره چک که باید حتما به نام مشتری باشد وجود دارد. چنانچه مبلغ وام از سقف تعیین‌شده بالاتر باشد، افراد باید ضامن معتبری را براساس شرایط بانک معرفی کنند. بطور کلی مدارک لازم برای ثبت درخواست کالا کارت شامل یک فقره چک به نام مشتری، نام سازمان محل اشتغال و شماره سازمانی محل اشتغال است.

     

    بانک مهر ایران و بانک شهر با مشارک شرکت کالا ال سی جهت حمایت مشتریان و ایجاد شرایط خرید آسان، خرید اقساطی لوازم خانگی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در این طرح که بانک مهر و بانک شهر برای کالا کارت ایجاد کرده­اند، مشتریان بدون نیاز به سپرده­گذاری می­توانند از وام قرض الحسنه برای خرید لوازم خانگی استفاده کنند. شما با مراجعه به سایت کالا ال سی می­توانید به خرید محصول مورد نظر خود بصورت اقساطی با کالا کارت بانک مهر و همچنین کالا کارت بانک شهر اقدام کنید. کارشناسان کالا ال سی در تمامی مراحل، مشتریان را راهنمایی خواهند کرد. اعتماد مشتری و جلب رضایت آن از اهدام کالا ال سی است. و این فروشگاه در جهت خرید آسان با کوتاه ترین زمان برای مشتریان، همواره در تلاش است.

    اگر قصد نقد کردن کالا کارت خود را دارید کافی است باما تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *